Syötä lipun lippunumero Lippunumero-kenttään. Näin löydät lippunumeron. Mikäli sinulla on useampia lippuja, lisää rivejä painikkeesta ”Lisää uusi lippu”.
Kun olet täyttänyt kaikkien lippujen numerot omille riveilleen, paina painiketta ”Jatka”. Järjestelmä hakee lippujen tiedot tietokannasta. Tässä kestää hetken, joten odotathan kunnes lataus on päättynyt.
Mikäli lippunumero on syötetty väärin, antaa järjestelmä virheilmoituksen. Viemällä hiiren osoittimen virheellisen lippunumeron päälle, saat lisätietoja virheestä. Mikäli vastaavaa lippunumeroa ei löydy, tarkista ja korjaa lippunumero ja hae tiedot uudestaan. Järjestelmä ilmoittaa, mikäli kyseinen lippunumero on jo lisätty toiseen palautuspyyntöön. Samaa lippunumeroa ei voi syöttää järjestelmään useita kertoja.
Kun järjestelmä on ladannut lippujen tiedot, syötä yhteystietosi lomakkeelle. Nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat pakollisia tietoja. Mikäli olet maksanut verkkokaupan tilauksen luottokortilla, ehdottaa järjestelmä palautusta automaattisesti luottokortille. Jos lippujen ostoon käytetty luottokortti ei ole enää käytössä, vaihda palautustavaksi pankkitili ja syötä ”Tilinumero”-kenttään tilinumerosi IBAN-muodossa.
Mikäli tilinumero on syötetty väärin, antaa järjestelmä virheilmoituksen. Korjaa tilinumero ja hae palautusta uudestaan.
Mahdollisissa ongelmatilanteissa voit lähettää lippujesi tiedot sekä yhteystietosi yhteydenottolomakkeella.
Palautusta voi hakea vain perutun tapahtuman lipuista tai joissain erikoistapauksissa, joissa tapahtuman järjestäjä on sallinut lippujen palauttamisen.
Tapahtumien peruuntuessa tai siirtyessä toiseen ajankohtaan Lippu.fi ei palauta Kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeistuksen mukaan lipun oston yhteydessä perittyä palvelumaksua eikä mahdollisia tilaus- ja toimitusmaksuja. Jos lippuun ei ole merkitty palvelumaksua, pidätämme lipun oston yhteydessä perityn lippukohtaisen palvelumaksun (1,60 - 4,60 €).
Luottokortilla verkkokaupassa tehdyt ostokset palautamme oletusarvoisesti suoraan kortille.